Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18133
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Romenska, Tamara Hryhorivna | - |
dc.contributor.author | Роменська, Тамара Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T11:26:11Z | - |
dc.date.available | 2023-11-01T11:26:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Роменська Т. Г. Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка» с. 123-131 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18133 | - |
dc.description.abstract | Зазначено, що в умовах сьогодення важливим напрямом психолого-педагогічного супроводу становлення соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем є їх вивчення (діагностика). Вказується на актуальність у сучасному соціокультурному просторі розроблення інноваційного навчально- дидактичного забезпечення дослідження соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано вибір інструмен- тарію діагностики соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим цере- бральним паралічем. Для з’ясування особли- востей становлення соціально-побутових навичок, а також визначення рівня їхньої сформованості визначено складники діа- гностики соціально-побутових навичок. Як основні складники (компоненти) діагностики соціально-побутових навичок визначено такі: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний, соціокультурний компоненти. Представлено модель конструкта «соціально-побутові навички дошкільників із ДЦП». У контексті компетентнісної та особистісно зорієнтованої парадигм освіти визначено сутнісні складники в структурі соціально-побутових навичок: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, праксеологічний і соціокультурний. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний компонент | uk |
dc.subject | соціально-побутові навички | uk |
dc.subject | потреби | uk |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | дитячий церебральний параліч | uk |
dc.title | Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно- ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.