Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17929
Title: | Особливості невербальної комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями |
Authors: | Маматова, Зульфія Раїсівна Куруч, О. Mamatova, Zulfiia Raisivna |
Keywords: | невербальна комунікація зниження інтелекту свідомість і особистість соціалізація дітей мовленнєве спілкування |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Маматова З. Р. Особливості невербальної комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями / З. Р. Маматова, О. Куруч // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 45-51. |
Abstract: | Невербальна комунікація на тлі зниження інтелекту є первинним засобом спілкування і, як наслідок, більш тісно пов'язаним з процесом соціалізації. Її механізми в цілому можуть менш співвідноситися з рівнем розвитку свідомості і особистості. Відповідно, цілеспрямована робота над розвитком невербальної комунікації ймовірно дозволить успішні соціалізацію дітей з інтелектуальними порушеннями, що в свою чергу частково компенсує дефект і знизить ризики соціальної ізоляції контингента.Таким чином, можна говорити про те, що комунікація і процес соціальної адаптації нерозривно пов'язані і обумовлюють результат соціалізації дітей з порушеннями інтелекту. Невербальна комунікація є складовою частиною процесу комунікації. Вона стає засобом компенсації при наявності розумової відсталості у дитини, так як філогенетично є більш ранній, ніж мовленнєве спілкування. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17929 |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mamatova.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.