Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17915
Назва: | Методика формування міжособистісних стосунків у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення |
Автори: | Кабельнікова, Н. В. Томіліна, С. В. |
Ключові слова: | міжособистісні стосунки діти дошкільного віку тяжкі порушення мовлення |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Кабельнікова Н. В. Методика формування міжособистісних стосунків у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Кабельнікова, С. В. Томіліна // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 26-30. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання формування міжособистісних стосунків у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. важливим базовим аспектом міжособистісної взаємодії є адекватна самооцінка у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення, формування якої відбувається у наступних напрямах: розвиток усвідомлення дітьми власного тіла; підвищення впевненість у собі; оптимізація «Я-концепції» і рівня домагань; розвиток почуття емпатії, вміння висловлювати свої емоційні стани; згуртування групи; розвиток комунікативних навичок; розширення словника дітей, що позначає якості характеру і зовнішності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17915 |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kabelnikova.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.