Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17876
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bohush, Alla Mykhailivna | - |
dc.contributor.author | Богуш, Алла Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Березовська, Людмила Іванівна | - |
dc.contributor.author | Berezovska, Liudmyla Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Діхтяренко, С. В. | - |
dc.contributor.author | Маліновська, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Malynovska, Nataliia Vasylivna | - |
dc.contributor.author | Найда, Р. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-20T09:15:04Z | - |
dc.date.available | 2023-09-20T09:15:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти: (колективна монографія) / А.М.Богуш, Л.І.Березовська, С.В.Діхтяренко, Н.В.Маліновська, Р.Г.Найда / За загальною і науковою редакцією дійсного члена НАПН України доктора педагогічних наук, професора А.М. Богуш. Івано-Франківськ : НАІР, 2023. 324 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17876 | - |
dc.description.abstract | У монографії позиціоновано результати планової науково-дослідної роботи кафедри Теорії і методики дошкільної освіти Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського з теми «Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти» . Суб’єктами психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти виступили: здобувачі освітнього рівня «молодший бакалавр», «бакалавр» та «магістр» спеціальності 012 Дошкільна освіта; вихователі закладів дошкільної освіти; викладачі закладів вищої освіти; методисти, директори ЗДО. Державним стандартом вищої освіти України передбачено формування інтегральної компетентності фахівців дошкільної освіти, що визначається як здатність компетентно розв’язувати складні комплексні завдання і проблеми в галузі менеджменту та моніторингу дошкільної освіти, вищої освіти й науково-дослідної діяльності, керуючись принципами толерантної комунікації, культурної і міжкультурної взаємодії, творчої, креативної й інноваційної професійної діяльності у виробничих ситуаціях, що характеризуються невизначеністю умов і вимог. Модернізація системи вищої освіти зумовила вибір теми дослідження. Зазначимо, що аналіз педагогічної практики ЗДО засвідчив наявність низки суперечностей, які вимагають їх розв’язання, а саме: між вимогами сучасного освітнього простору дошкільної освіти до методологічно і теоретично підготовлених фахівців ЗДО та їхньою недостатньою методологічною і психолого-педагогічною підготовленістю; | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Івано-Франківськ : НАІР | uk |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | майбутні фахівці дошкільної освіти | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | дослідно-експериментальна робота | uk |
dc.subject | педагогічний коледж | uk |
dc.subject | мовлення дошкільного віку | uk |
dc.subject | вихователь-методист | uk |
dc.subject | мовлення майбутніх вихователів | uk |
dc.subject | лінгводидактика | uk |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід формування професійно-методичної спрямованості особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти: (колективна монографія) | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological and pedagogical support for the formation of professional and methodical.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.