Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17844
Title: | Розвиток творчого мислення здобувачів освіти: паперопластика в сучасному дизайні |
Authors: | Богайчук, Людмила Романівна Bogaichuk, Lyudmila Romanivna Орос, Іван Васильович Oros, Ivan Vasyliovych Ковальчук, Тетяна Петрівна Kovalchuk, Tetiana Petrivna |
Keywords: | паперопластика дизайн традиційна методика концептуальна методика образне мислення |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПНПУ імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Богайчук Л. Р. Розвиток творчого мислення здобувачів освіти: паперопластика в сучасному дизайні / Л. Р. Богайчук, І. В. Орос, Т. П. Ковальчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 19-25. |
Abstract: | У статті розкрито, що в просторі сучасного дизайну та художньо-творчого навчання, зокрема, декоративно-прикладного мистецтва, зростає значення паперу як одночасно креативно-творчого матеріалу для моделювання, так і для створення художніх виробів, при цьому, папір є одночасно одним із найбільш доступніших художніх матеріалів щодо простоти в роботі і вартості, а паперопластика є важливим підґрунтям щодо сприйняття та створення студентами більш складних художніх форм професійного мистецтва. Зазначено, що, незважаючи на різні видання, така розрізненість не дозволяє застосувати паперопластику як концептуальне ціле - у різноманітті її зв'язків із проєктною культурою, творчою лабораторією і методикою проєктування в дизайні. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17844 |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bogaichuk, Lyudmila Romanivna.pdf | 263.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.