Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17826
Назва: | Педагогічні умови впливу на художньо-естетичний досвід майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю у процесі вокальної підготовки |
Автори: | Сюй Сінчжоу Xu Xingzhou |
Ключові слова: | художньо-естетичний досвід майбутні вчителі музичного мистецтва педагогічні умови принципи інформаційне суспільство глобалізація |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Сюй Сінчжоу Педагогічні умови впливу на художньо-естетичний досвід майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю у процесі вокальної підготовки / Сюй Сінчжоу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 33-41. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі визначення та реалізації педагогічних умов формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю в процесі вокальної підготовки. З’ясовано, що розвиток інформаційного суспільства та глобалізація розширили можливості вищих мистецько-педагогічних закладів освіти обох країн щодо професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва нового покоління, зокрема у напрямі створення інноваційних педагогічних умов задля набуття ними художньо-естетичного досвіду. Уточнено поняття «педагогічні умови» та «художньо-естетична домінанта у творах музичного мистецтва» у контексті наявного соціокультурного середовища. Доведено, що пріоритетними педагогічними умовами для досягнення цієї мети є: стимулювання зацікавленого ставлення до художньо-естетичного сегменту вокальної підготовки (зокрема, самооцінювання, самовдосконалення тощо); спонукання до рефлексії емоційно-смислового контенту твору; забезпечення взаємозв'язку художньо-естетичного контексту інтерпретації вокального твору та методичного супроводу до його ймовірного викладання. Визначено наскрізну педагогічну умову: акцентуація уваги на художньо-естетичній домінанті вокального твору, що опановується (сприймається, оцінюється, вивчається тощо) здобувачами освіти. Представлено педагогічні принципи, що розглядаються у якості методологічних засад реалізації визначених і схарактеризованих педагогічних умов. Доведено, що для повноцінного якісного навчання майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю відповідно до їхньої діяльності в сучасних закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО), важливим сегментом їхньої підготовки стає художньо-естетичний досвід. Водночас, відповідно до художньо-творчої діяльності, зокрема виконавсько-інтерпретаційної, на його домінантах відбивається фаховий вид підготовки. У дослідженні акцентовано на вокальній підготовці, яка має певний художньо-естетичний контекст. Його врахування передбачає розроблення комплексу спеціальних педагогічних умов, що впливають на художньо-естетичний досвід майбутніх учителів музичного мистецтва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17826 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Xu Xingzhou.pdf | 289.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.