Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17822
Назва: | Сучасні тенденції розвитку військової освіти в Україні |
Автори: | Черненко, Наталія Миколаївна Chernenko, Natalia Mykolaivna Галімов, А. |
Ключові слова: | військова освіта компетентнісний підхід інновації підготовка професійна військова освіта професіоналізація |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Черненко Н. М. Сучасні тенденції розвитку військової освіти в Україні / Н. М. Черненко, А. Галімов // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 7-13. |
Короткий огляд (реферат): | Натепер в Україні прослідковуються тенденції, притаманні провідним державам-членам НАТО у сфері реформування системи військової освіти, які у вітчизняному освітньому просторі зумовлені проблемним контентом, що сформувався у процесі реформування системи військової освіти й потребує винайдення шляхів розв’язання актуальних питань і завдань сьогодення як у теорії, так і на практиці. Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку військової освіти в Україні, що розвиваються у сфері теорії і практики сучасної педагогічної науки із відповідним проблемним контентом. Для аналізу тенденцій розвитку наукового дискурсу військової освіти в Україні було застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та систематизація. Визначено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати вирішення теоретичних і практичних питань за принципами професіоналізації. Активно розвивається принцип професіоналізації військової освіти, що реалізується на засадах розвитку системи професійного навчання військових фахівців, ураховуючи зміни у їхній підготовці згідно зі стандартами країн-членів НАТО. Актуальним залишається використання компетентнісного підходу, який потребує суттєвого розширення сфери теоретичної рефлексії, що забезпечується орієнтацією на концептуалізацію процесів розвитку системи військової освіти, зокрема у рамках концептуального підходу. У результаті аналізу встановлено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати удосконалення системи фахової військової підготовки на засадах інноваційних підходів; створення умов для професіоналізації висококваліфікованих військових фахівців; імплементація новітніх моделей військової освіти на практиці в умовах невизначеності; професіоналізація військових фахівців упродовж життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17822 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chernenko.pdf | 270.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.