Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17822
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черненко, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Chernenko, Natalia Mykolaivna | - |
dc.contributor.author | Галімов, А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T12:57:01Z | - |
dc.date.available | 2023-09-04T12:57:01Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Черненко Н. М. Сучасні тенденції розвитку військової освіти в Україні / Н. М. Черненко, А. Галімов // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 7-13. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17822 | - |
dc.description.abstract | Натепер в Україні прослідковуються тенденції, притаманні провідним державам-членам НАТО у сфері реформування системи військової освіти, які у вітчизняному освітньому просторі зумовлені проблемним контентом, що сформувався у процесі реформування системи військової освіти й потребує винайдення шляхів розв’язання актуальних питань і завдань сьогодення як у теорії, так і на практиці. Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку військової освіти в Україні, що розвиваються у сфері теорії і практики сучасної педагогічної науки із відповідним проблемним контентом. Для аналізу тенденцій розвитку наукового дискурсу військової освіти в Україні було застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та систематизація. Визначено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати вирішення теоретичних і практичних питань за принципами професіоналізації. Активно розвивається принцип професіоналізації військової освіти, що реалізується на засадах розвитку системи професійного навчання військових фахівців, ураховуючи зміни у їхній підготовці згідно зі стандартами країн-членів НАТО. Актуальним залишається використання компетентнісного підходу, який потребує суттєвого розширення сфери теоретичної рефлексії, що забезпечується орієнтацією на концептуалізацію процесів розвитку системи військової освіти, зокрема у рамках концептуального підходу. У результаті аналізу встановлено, що основними тенденціями розвитку військової освіти в Україні можна вважати удосконалення системи фахової військової підготовки на засадах інноваційних підходів; створення умов для професіоналізації висококваліфікованих військових фахівців; імплементація новітніх моделей військової освіти на практиці в умовах невизначеності; професіоналізація військових фахівців упродовж життя. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | військова освіта | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | професійна військова освіта | uk |
dc.subject | професіоналізація | uk |
dc.title | Сучасні тенденції розвитку військової освіти в Україні | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chernenko.pdf | 270.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.