Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17651
Title: | Психолого-методичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку інтелектуальної культури мислення молодших школярів |
Authors: | Ноздрова, Оксана Павлівна Nozdrova, Oksana Pavlivna |
Keywords: | математика культура мислення молодших школярів майбутні учителі початкових класів молодші школярі |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області |
Citation: | Ноздрова О. П. Психолого-методичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку інтелектуальної культури мислення молодших школярів / О. П. Ноздрова // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 36-43. |
Abstract: | Сьогодення потребує від учителя пошуку нових, результативних методів, спрямованих на покращення якості знань учнів з математики. Шляхи вирішення цієї проблеми лежать у посиленні фундаментальності підготовки майбутніх учителів, одним з компонентів якої повинна стати підготовка до розвитку логічного мислення молодших школярів, що дозволяє, критично проаналізувавши предмети й явища довкілля, бути переконливим у висловленнях, міркуваннях, уміти відстоювати й обґрунтовувати свій погляд. Перспективу подальшого вирішення проблеми інтелектуалізації загальної середньої освіти як умови її розвитку ми вбачаємо в усебічній соціальній підтримці зазначеного процесу; усвідомленні значущості цієї проблеми вчителями загальноосвітніх навчально-виховних закладів, викладачами вишів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17651 |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nozdrova.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.