Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17650
Title: | Створення сприятливої психологічної атмосфери на уроках англійської мови |
Authors: | Ноздрова, Оксана Павлівна Nozdrova, Oksana Pavlivna Новікова, Д. |
Keywords: | урок англійської мови педагогічне мислення Освіта. Україна XXI століття |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області |
Citation: | Ноздрова О. П. Створення сприятливої психологічної атмосфери на уроках англійської мови / О. П. Ноздрова, Д. Новікова // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 173-177. |
Abstract: | Супутником емоційно піднесеного стилю уроку повинен бути гуманізм стосунків учителя та учнів, а також стосунків у середовищі школярів. Вони грунтуються на справедливості, взаємному довір'ї, доброзичливості. Нове педагогічне мислення вимагає внесення в ці стосунки деяких нових елементів. Атмосфера співробітництва вимагає, насамперед, щоб учитель постійно оберігав право учня на власний вибір, право на почуття власної гідності, право вважатися Людиною. В Сухомлинський зазначає, що «через це він мусить навчитися трактувати учня як партнера у спільній діяльності, не нав'язувати йому свою волю, свої погляди, свій спосіб мислення. Обидва вони — суб'єкти своєї діяльності, й кожен із них має свої права, через реалізацію яких іде до відчуття відповідальності за те, що робить. Повага до чужої точки зору є складовою інтелігентності й демократичного світобачення. Мусимо бачити в учневі не "гвинтик" і не "фактор", а творця, здатного самостійно вирішувати свої навчальні проблеми». |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17650 |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Novikova.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.