Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17645
Назва: | Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця |
Автори: | Ноздрова, Оксана Павлівна Nozdrova, Oksana Pavlivna Малакі, В. |
Ключові слова: | труднощі у педагогічній діяльності вчителя вчитель-початківець |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області |
Бібліографічний опис: | Ноздрова О. П. Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця / О. П. Ноздрова, В. Малакі // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 183-190. |
Короткий огляд (реферат): | Для професійного самовдосконалення педагога необхідно займатися своєю самоосвітою та самовихованням.. Педагогічна етика також відіграє важливу роль в роботі молодого педагога. Адже, дотримуючись законів педагогічній етиці педагог впевнено може налагодити взаємовідношення в колективі. Зміст діяльності шкільної установи – це різнобічні знання, широта кругозору, постійне інтелектуальне зростання кожного. Це і є основним середовищем, в якому формується педагог. Педагогічна біографія кожного учителя індивідуальна. Не кожен відразу стає майстром. Щоб стати майстром своєї справи, учителеві необхідно опанувати закономірності та механізми педагогічного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17645 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Malaki.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.