Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.contributor.authorМалакі, В.-
dc.date.accessioned2023-08-07T10:37:24Z-
dc.date.available2023-08-07T10:37:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Типові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківця / О. П. Ноздрова, В. Малакі // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 183-190.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17645-
dc.description.abstractДля професійного самовдосконалення педагога необхідно займатися своєю самоосвітою та самовихованням.. Педагогічна етика також відіграє важливу роль в роботі молодого педагога. Адже, дотримуючись законів педагогічній етиці педагог впевнено може налагодити взаємовідношення в колективі. Зміст діяльності шкільної установи – це різнобічні знання, широта кругозору, постійне інтелектуальне зростання кожного. Це і є основним середовищем, в якому формується педагог. Педагогічна біографія кожного учителя індивідуальна. Не кожен відразу стає майстром. Щоб стати майстром своєї справи, учителеві необхідно опанувати закономірності та механізми педагогічного процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectтруднощі у педагогічній діяльності вчителяuk
dc.subjectвчитель-початківецьuk
dc.titleТипові труднощі у педагогічній діяльності вчителя-початківцяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malaki.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.