Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долинський, Борис Тимофійович | - |
dc.contributor.author | Dolinsky, Borys Tymofiyovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-05T10:08:11Z | - |
dc.date.available | 2019-03-05T10:08:11Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров'язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Борис Тимофійович Долинський; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 549 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1752 | - |
dc.description.abstract | У дисертації науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності; теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів (забезпечення позитивної мотивації студентів на здійснення здоров’язбережувальної діяльності з учнями початкової школи у навчально-виховній діяльності; взаємозв’язок валеологічної освіти з дисциплінами гуманітарного, соціально-економічного, природничо-наукового, професійного та практичного циклів фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи; насичення процесу фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи інтерактивними методами навчання, спрямованих на формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь; залучення майбутніх учителів початкової ланки освіти до фізкультурно-оздоровчої та спортивно-ігрової діяльності). In the thesis the concept of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities is scientifically substantiated; theoretically confirmed and experimentally approved the pedagogical conditions of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities (providing with positive motivation on health-saving activity realization with primary schoolchildren in educational activities; correlation of valeological education with disciplines of humanity, socio-economic, naturally scientific, professional and practical courses of future primary school teachers’ professional preparation; satiation of the process of future primary school teachers’ professional preparation with interactive methods of education aimed at health-saving skills and abilities formation; attraction of future teachers of primary link of education to physical training health-improving and sports and play activity). The experimental model of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальні навички | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальні вміння | uk |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна методика | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальне середовище | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | навчально-виховна діяльність | uk |
dc.subject | health-saving skills | uk |
dc.subject | health-saving abilities | uk |
dc.subject | training of future primary school teachers | uk |
dc.subject | health-saving methodology | uk |
dc.subject | health-saving environment | uk |
dc.subject | primary schoolchildren | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності | uk |
dc.title.alternative | Theoretical methodological principles of future teachers’ preparation for primary schoolchildren’s health-saving skills and abilities formation in educational activities | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Theoretical methodological .pdf | 4.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.