Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17488
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Давидович, Ніцца | - |
dc.contributor.author | Davidovitch, Nitza | - |
dc.contributor.author | Геркерова, Александра Михайловна | - |
dc.contributor.author | Геркерова, Олександра Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-10T12:43:39Z | - |
dc.date.available | 2023-07-10T12:43:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Davidovitch N. “Morym olym programme” as the challenge in the current crisis situation / N. Davidovitch, О. М. Gerkerova // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). – Одеса: Магістр, 2023. – С. 63-65. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17488 | - |
dc.description.abstract | Reasons for the shortage of teachers in Israel: Low salaries and benefits compared to other professions; Challenging working conditions, such as large class sizes and inadequate resources; High demands and expectations for teachers to produce results; An aging teaching workforce, with many retiring or leaving the profession; Difficulty in attracting and retaining teachers in certain subject areas, such as math, science, and English; High levels of bureaucracy and paperwork required of teachers Why new repatriates may be interested in becoming teachers in Israel? Fulfillment of personal values: For some new repatriates, becoming a teacher in Israel may align with their personal values of contributing to Israeli society and making a positive impact in the education system. Причини нестачі вчителів в Ізраїлі: низькі зарплати та пільги порівняно з іншими професіями; складні умови праці, такі як велика кількість класів і недостатні ресурси; високі вимоги та очікування від викладачів щодо досягнення результатів. Старіє педагогічна робоча сила, багато з яких виходять на пенсію або залишають професію; труднощі із залученням і утриманням викладачів у певних предметних областях, таких як математика, природничі науки та англійська мова. Чому нові репатріанти можуть бути зацікавлені в тому, щоб стати вчителями в Ізраїлі? Реалізація особистих цінностей: для деяких нових репатріантів можливість стати вчителем в Ізраїлі може узгоджуватися з їхніми особистими цінностями щодо внеску в ізраїльське суспільство та позитивного впливу на систему освіти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Магістр | uk |
dc.subject | кризова ситуація | uk |
dc.subject | освіта в Ізраїлі | uk |
dc.subject | особистісні цінності | uk |
dc.subject | ізраїльське суспільство | uk |
dc.subject | crisis situation | uk |
dc.subject | personal values | uk |
dc.subject | education in Israel | uk |
dc.subject | Israeli society | uk |
dc.title | “Morym olym programme” as the challenge in the current crisis situation | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Davidovitch Nitza.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.