Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17465
Title: | Навчальна дискусія як один з ефективних методів активізації навчальної діяльності учнів |
Authors: | Мельник, М. Лобачук, І. |
Keywords: | дискусія активізація навчальної діяльності навчальна практика проблемне навчання |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Магістр |
Citation: | Мельник М. Навчальна дискусія як один з ефективних методів активізації навчальної діяльності учнів / М. Мельник, І. Лобачук // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН України ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). - Одеса: Магістр, 2023. – С. 14-16. |
Abstract: | Дискусія є дійсно ефективним методом обговорення досліджуваної теми. Вона передбачає колективне обговорення якогось спірного питання, в якому виявляється істина. Зміст дискусії —це обміндумкамина певнутемуміж учителямита учнями чи тільки учнями. Ці думки можуть бути як вашими, так і чужими. Ефективна дискусія характеризується різноманітністю думок, прагненням знайти найбільш прийнятне рішення дидактичної проблеми, активною участю в ній співрозмовників. Порівняно з лекцією та бесідою вона створює сприятливіші умови для активізації студентів і впливу на їх психіку, особливо на творчу фантазію. Дискусія вимагає від учнів не просто відповідати на запитання, а навпаки, знаходити аргументоване, емоційно-барвисте й змістовне розв’язання дидактичної проблеми, чітко й зрозуміло висловлювати свої думки. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17465 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Melnyk.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.