Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17461
Title: | Врахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мови |
Authors: | Дмітренко, Dmitrenko Natalia Дмітренко, Наталя |
Keywords: | вивчення іноземної мови інтелект у студента типи інтелекту |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Магістр |
Citation: | Дмітренко Н. Врахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мови / Н. Дмітренко // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН Україн ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-ут мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). - Одеса: Магістр, 2023. – С. 5-6. |
Abstract: | Слід зазначити, що важливою індивідуальною відмінністю студента є тип інтелекту, який задіяний у навчальному процесі опанування мови. Відповідно до Х. Гарднера, щодо психолінгвістичних особливостей процесу засвоєння мовного матеріалу та психічних особливостей особистості студента, як суб’єкта навчальної діяльності, існують навчальні дії, які є характерними для кожного типу інтелекту i сприятливими у навчальному процесі. До основних типів інтелекту належать: лінгвістичний, логіко-математичний, просторовий, кінестетичний, музичний, міжособистісний, внутрішньо особистісний, природній. Представлена характеристика навчальних дій відповідно до типу інтелекту. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17461 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dmitrenko Natalia.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.