Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17461
Назва: | Врахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мови |
Автори: | Дмітренко, Dmitrenko Natalia Дмітренко, Наталя |
Ключові слова: | вивчення іноземної мови інтелект у студента типи інтелекту |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Магістр |
Бібліографічний опис: | Дмітренко Н. Врахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мови / Н. Дмітренко // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН Україн ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-ут мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). - Одеса: Магістр, 2023. – С. 5-6. |
Короткий огляд (реферат): | Слід зазначити, що важливою індивідуальною відмінністю студента є тип інтелекту, який задіяний у навчальному процесі опанування мови. Відповідно до Х. Гарднера, щодо психолінгвістичних особливостей процесу засвоєння мовного матеріалу та психічних особливостей особистості студента, як суб’єкта навчальної діяльності, існують навчальні дії, які є характерними для кожного типу інтелекту i сприятливими у навчальному процесі. До основних типів інтелекту належать: лінгвістичний, логіко-математичний, просторовий, кінестетичний, музичний, міжособистісний, внутрішньо особистісний, природній. Представлена характеристика навчальних дій відповідно до типу інтелекту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17461 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dmitrenko Natalia.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.