Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17449
Назва: | Навчання аудіювання англомовного мовлення у ЗВО |
Інші назви: | Teaching english listening in higher education institution |
Автори: | Стрига, Елеонора Вячеславівна Stryga, Eleonora Vyacheslavivna |
Ключові слова: | аудіювання англійська мова мовленнєва діяльніст аудіо- та відеоматеріали освітні платформи listening the English language speech activity. audio and video materials educational platforms |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Стрига Е. В. Навчання аудіювання англомовного мовлення у ЗВО / Е. В. Стрига // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57. Т. 2. - С. 79-82. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються питання навчання англомовного аудіювання у закладах вищої освіти. Відповідно до Концепції розвитку англійської в університетах та Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти незалежним користувачем є той, хто опанував рівні В1 та В2 та здатний: розуміти основні ідеї текстів конкретної, абстрактної та фахової тематики; вільно спілкуватися з носіями мови; чітко, детально висловитись на широке коло тем, виражати свою думку з певної проблеми, наводячи різноманітні аргументи. Методика навчання іноземних мов надає багато ідей щодо пошуків дієвих технік та способів, навчальних платформ та ресурсів для набуття компетенції з аудіювання. Аудіювання є непростим видим мовленнєвої діяльності для усіх, хто вивчає англійську мову, в тому числі і здобувачів закладів вищої освіти. У загальному сенсі аудіювання – це розуміння сприйнятого на слух усного мовлення. Як і говоріння, воно реалізує усне безпосереднє спілкування і тому протистоїть читальному і письмовому мовленню, які реалізують спілкування опосередковане. Це комбінована мовленнєва розумова діяльність, що базується на природній здатності і може удосконалюватися в процесі індивідуального розвитку. The article highlights the issues of teaching English listening in institutions of higher education. According to the Concept of the Development of English in Universities and the All-European Recommendations on Language Education, an independent user is someone who has mastered levels B1 and B2 and is able to: understand the main ideas of texts on specific, abstract and professional topics; communicate freely with native speakers; to speak clearly and in detail on a wide range of topics, to express one's opinion on a certain problem, giv ing various arguments. Foreign language teaching methodology provides many ideas for finding effective techniques and methods, learning platforms and resources for acquiring listening competence. Listening is a difficult part of speech activity for everyone who learns English, including students of higher education institutions. In a general sense, listening is the understanding of oral speech received by ear. Like speaking, it implements oral direct communication and therefore opposes reading and written speech, which impleme ntindirect communication. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17449 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stryga Eleonora Vyacheslavivna.pdf | 31.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.