Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17428
Назва: | Інклюзивна освіта та взаємодія з командою психолого-педагогічного супроводу |
Автори: | Букіна, Д. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта психолого-педагогічний супровід інтегроване навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Букіна Д. Інклюзивна освіта та взаємодія з командою психолого-педагогічного супроводу / Д. Букіна // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. – С. 19-24. |
Короткий огляд (реферат): | Інклюзивна освіта є важливим напрямком розвитку сучасної освітньої системи, який полягає в тому, що кожен учень незалежно від своїх особливостей і потреб може отримати повноцінну освіту разом із нормотиповими однолітками. Завдяки інклюзивному підходу учні з різними особливостями можуть навчатися разом у загальноосвітній школі, де з ними працює команда психолого-педагогічного супроводу |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17428 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 45 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bukinа.pdf | 203.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.