Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17332
Назва: | Конспект лекцій до навчальної дисципліни «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку» для здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта |
Автори: | Монке, Олена Станіславівна Monke, Olena Stanislavivna |
Ключові слова: | ігрова діяльність дошкільники гра Історія та теорія гри структура гри організація ігрової діяльності в сім'ї цінність іграшки антиіграшка ігрова позиція вихователя ЗДО ігрова культура ігротехніка |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Монке О. С. Конспект лекцій до навчальної дисципліни «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку» для здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта / О. С. Монке. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - 84 с. |
Короткий огляд (реферат): | Навчальна дисципліна «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку»» вивчається на основі теоретичних знань і практичних умінь, що студенти засвоїли із передбачених програмою базових курсів «Історія дошкільної педагогіки», «Дошкільна педагогіка», «Педагогіка раннього віку». Очікувані результати навчання дисципліни. Знати: розуміти природу і психологічні закономірності розвитку у дітей раннього і дошкільного віку первинних уявлень про предметне, природне, соціальне довкілля, властивості і відношення предметів; розвитку самосвідомості (Я дитини і її місце в довкіллі); володіє відповідними поняттями для їх позначення; - називати концептуальні основи змісту і процесуальні характеристики сучасних технологій ігрової діяльності дітей дошкільного віку; знати теоретичні аспекти ігрової діяльності як провідної діяльності дітей дошкільного віку, різні підходи у розумінні виникнення і сутності гри у педагогіці і психології, особливості, принципи розвитку гри у різні періоди розвитку дитини, сучасні підходи до вивчення гри як самостійної діяльності дошкільників; як засобу виховання і навчання; як синтезуючої діяльність, що включає творчу діяльність і спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17332 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monke Olena Stanislavivna.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.