Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17320
Title: | Жанрово-стильова обізнаність майбутніх фахівців-вокалістів як проблема музичної педагогіки |
Authors: | Чжен Шаовен |
Keywords: | музична педагогіка жанрово-стильової обізнаності фахівців фахівці-вокалісти освіченість фахівців функціональна грамотність |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Чжен Шаовен Жанрово-стильова обізнаність майбутніх фахівців-вокалістів як проблема музичної педагогіки / Чжен Шаовен // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 122-124. |
Abstract: | У музичній педагогіці проблема жанрово-стильової обізнаності фахівців стоїть досить гостро, хоча наукове її усвідомлення знаходиться на початковому етапі свого вирішення – етапі поняттєво-термінологічного аналізу. У першу чергу означене стосується поняття обізнаності, яке, незважаючи на стабільне використання в розмовній практиці і теоретичних розвідках, не має чітко визначених параметрів. Термін «обізнаність» зазвичай використовується у дефініціях таких понять, як енциклопедизм, ерудиція, компетентність, освіченість. Проте точного визначення обізнаності в словниковій літературі практично не існує, хоча є в наявності багато тлумачень похідного від нього прикметника. Так, академічний тлумачний «Словник української мови» (1970-1980) пояснює значення прикметника «обізнаний» таким чином: знається на чому-небудь, добре ознайомлений з чимось. У низці синонімів проаналізуємо, у першу чергу, термін «освіченість». |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17320 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zheng Shaowei.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.