Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17318
Назва: | Основні напрямки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до застосування інноваційних методів роботи зі школярами |
Автори: | Batiuk, Nataliya Orestivna Батюк, Наталія Орестівна |
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва інноваційні методи підготовка майбутніх учителів ключові компетентності нова українська школа |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Батюк Н. О. Основні напрямки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до застосування інноваційних методів роботи зі школярами / Н. О. Батюк // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 116-120. |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка майбутніх учителів безпосередньо пов’язана з реформами середньої освіти, які були започатковані Міністерством освіти і науки України ще у 2016 році. Концептуальні зміни у загальній середній освіті було висвітлено в законі «Про освіту» та концепції «Нова українська школа». Окреслені в означених документах контури майбутньої української школи спонукають до інституційних реформ і заклади вищої освіти, які займаються професійно- педагогічною підготовкою майбутніх учителів. В процесі підготовки майбутніх учителів у виші, особлива увага приділяється ознайомленню студентів з інноваційними педагогічними технологіями, методами та специфікою їх використання безпосередньо під час проведення уроків. Однак, варто зауважити, що цей процес відбувається у відриві від тих нововведень, які безпосередньо відбуваються в закладах загальної середньої освіти, що не дає майбутньому учителю чіткого розуміння щодо застосовувати інноваційних методів, як дидактичного інструменту впровадження освітніх змін в новій українській школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17318 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Batiuk Zorina Stepanivna.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.