Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17318
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Batiuk, Nataliya Orestivna | - |
dc.contributor.author | Батюк, Наталія Орестівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T13:39:25Z | - |
dc.date.available | 2023-05-30T13:39:25Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Батюк Н. О. Основні напрямки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до застосування інноваційних методів роботи зі школярами / Н. О. Батюк // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 116-120. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17318 | - |
dc.description.abstract | Підготовка майбутніх учителів безпосередньо пов’язана з реформами середньої освіти, які були започатковані Міністерством освіти і науки України ще у 2016 році. Концептуальні зміни у загальній середній освіті було висвітлено в законі «Про освіту» та концепції «Нова українська школа». Окреслені в означених документах контури майбутньої української школи спонукають до інституційних реформ і заклади вищої освіти, які займаються професійно- педагогічною підготовкою майбутніх учителів. В процесі підготовки майбутніх учителів у виші, особлива увага приділяється ознайомленню студентів з інноваційними педагогічними технологіями, методами та специфікою їх використання безпосередньо під час проведення уроків. Однак, варто зауважити, що цей процес відбувається у відриві від тих нововведень, які безпосередньо відбуваються в закладах загальної середньої освіти, що не дає майбутньому учителю чіткого розуміння щодо застосовувати інноваційних методів, як дидактичного інструменту впровадження освітніх змін в новій українській школі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.subject | інноваційні методи | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | ключові компетентності | uk |
dc.subject | нова українська школа | uk |
dc.title | Основні напрямки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до застосування інноваційних методів роботи зі школярами | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Batiuk Zorina Stepanivna.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.