Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17315
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Begena, Sofia | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T13:15:32Z | - |
dc.date.available | 2023-05-30T13:15:32Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Begena S. Choreographic activity as a universal means of formation and development of creative personality / S. Begena // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 108-110. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17315 | - |
dc.description.abstract | As the concepts of intelligence and creativity evolve, the idea that creativity is not one of the components of intelligence, but a very special dimension of mental processes and behavior is increasingly being put forward. It is this understanding of the phenomenon of creativity that allows us to explain its paramount importance for future choreographers.Today different concepts of creative personality are being developed. Thus, a polymodal approach to this problem is expressed in the integral concepts of creativity by Edward de Bono, in the principles of system thinking by William Rossom Ashby, in the concepts of R. Dilts and G. Alder, in the concept of divergent thinking by J. Guilford and others. У міру того як концепції інтелекту та креативності розвиваються, ідея про те, що креативність є не одним із компонентів інтелекту, а дуже особливим виміром психічного процесів і поведінки все більше висувається. Саме таке розуміння феномену творчості дозволяє пояснити його першочергову важливість для майбутніх хореографів. Сьогодні розробляються різні концепції творчої особистості. Так, полімодальний підхід до цієї проблеми виражений в інтегральних концепціях креативності Едварда де Боно, у принципах системного мислення У. Россома Ешбі, у концепціях Р. Ділтса та Г. Алдера, у концепції дивергентного мислення. Дж. Гілфордом та ін | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | психічні процеси | uk |
dc.subject | творча особистість | uk |
dc.subject | полімодальний підхід | uk |
dc.subject | інтелект | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.subject | хореографічна діяльність | uk |
dc.subject | choreographic activity | uk |
dc.subject | polymodal approach | uk |
dc.subject | psykhichni protsesy mental processes | uk |
dc.subject | creative personality | uk |
dc.subject | intelligence | uk |
dc.subject | mental process | uk |
dc.title | Choreographic activity as a universal means of formation and development of creative personality | uk |
dc.title.alternative | Хореографічна діяльність як універсальний засіб формування та розвитку творчої особистості | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sofia Begena.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.