Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17298
Title: | Деякі аспекти формування організаційних умінь майбутніх керівників хорових колективів |
Other Titles: | Some aspects of forming the organizational skills of future leaders of choir groups |
Authors: | Юйдань Ню |
Keywords: | керівник хорового колективу проблемно-пошуковий метод навчання, мозковий штурм синектика рольова гра комунікація leader of the choir problem-based learning method brainstorming synectics, role play communication |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Юйдань Ню Деякі аспекти формування організаційних умінь майбутніх керівників хорових колективів / Юйдань Ню // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 64-68 . |
Abstract: | У статті розглядається проблема формування організаційних умінь майбутніх керівників хорових колективів. Висвітлюється специфіка професії хорового диригента. Розглядаються традиційні та сучасні методики формування досліджуваного феномену: синектика, гра, «мозковий штурм». The article examines the problem of forming the organizational skills of future leaders of choral groups. The specifics of the choral conductor's profession are highlighted. Traditional and modern methods of formation of the studied phenomenon are considered: synectics, game, «brainstorming». |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17298 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Some aspects of forming.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.