Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17290
Title: | Принцип моделювання у методиці формування системного уявлення про національну музичну культуру в майбутніх учителів музичного мистецтва |
Authors: | Ма Ши |
Keywords: | національна музична культура уявлення про національну музичну культуру учитель музичного мистецтва уявлення вчителя мистецтва |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ма Ши Принцип моделювання у методиці формування системного уявлення про національну музичну культуру в майбутніх учителів музичного мистецтва / Ма Ши // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 38-40. |
Abstract: | Цілісне системне уявлення вчителя мистецтва про рідну національну музичну культуру та музичні культури інших народів світу – це необхідний компонент компетентності представника даного педагогічного фаху. Цілісне системне уявлення особистості про національну музичну культуру є можливим лише при умові, що сама музична культура відображається у свідомості як системно цілісний предмет. Малоймовірно, що необхідний для професійної діяльності системний образ музичної культури утвориться в свідомості вчителя мистецтва «автоматично» в процесі онтогенезу його особистості. Отже, потрібно виходити з того, що формування системного уявлення про музичну культуру потребує продуманої методики підготовки фахівця у закладах педагогічної освіти. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17290 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ma Shi.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.