Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1726
Назва: | Підготовка майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників |
Інші назви: | Training future educators for the formation value orientations in senior preschool children |
Автори: | Величко, Тетяна Дмитрівна Velychko, Tetyana Dmytrivna |
Ключові слова: | ціннісні орієнтації готовність майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників діти старшого дошкільного віку педагогічні умови методика підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників value orientations preschool educators’ readiness for developing value orientations of senior preschool-age children preschool-age children pedagogical factors methodology of future preschool educators’ training for developing value orientations of senior preschool-age children |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Величко Т. Д. Підготовка майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Тетяна Дмитрівна Величко; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації визначено сутність та структуру поняття «готовність майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників»; схарактеризовано критерії, показники та рівні готовності майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників (достатній, середній, низький); теоретично обґрунтовано й апробовано методику реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників; форми, методи й прийоми підготовки майбутніх вихователів до формування ціннісних орієнтацій у старших дошкільників. In the thesis the concept “future preschool educators’ readiness for developing value orientations of senior preschool-age children” has been defined as well as its main structural components; the criteria, evaluative indicators and levels of future preschool educators’ readiness for developing value orientations of senior preschool-age children (sufficient, average, low) have been determined. Тhe methodology of implementation of pedagogical factors of future preschool educators’ training for developing value orientations of senior preschool-age children; the forms, methods and techniques of preschool educators’ training for developing value orientations of senior preschool-age children have been theoretically substantiated and experimentally verified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1726 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Velychko.pdf | 204.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.