Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17227
Назва: | Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича |
Автори: | Тарасенко, Ольга Андріївна Tarasenko, Olga Andriivna |
Ключові слова: | супрематизм давньоруська ікона відображення світу мистецтво Малевича кубофутуризм |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України |
Бібліографічний опис: | Тарасенко О. А. Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича / О. А. Тарасенко // Художня культура. Актуальні проблеми. - 2007. -№ 4. - С. 358-382. |
Короткий огляд (реферат): | Малевич — один із лідерів мистецтва Новітнього часу — свою художню мову іменував «супрематизмом», тобто «вищим» щодо попередніх способів відображення світу. Він вважав, що епізодами життя повинні займатися фотографи, а художникам належить творити нові форми та «бігти разом зі світовими винаходами». Метою супрематизму є творення образу космічного простору, за допомогою якого людина спрямовує дух у височінь. Мистецтво Малевича з його стрімкою еволюцією пройшло шлях, властивий іншим українським та російським митцям, насичений експериментами початку ХХ ст. Свою еволюцію — від імпресіонізму початку 1900-х, кубізму і сезанізму, через кубофутуризм (1911–1913) до супрематизму (з 1913) Малевич сам теоретич но осмислив і обґрунтував у маніфестах. Причому кубофутуризм в його мисте цтві пов’язаний із примітивізмом. Після революції настав етап постсупрематизму, коли митець використав досягнення супрематизму у фігуративному живописі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17227 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра образотворчого мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tarasenko Olga Andriivna.pdf | 925.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.