Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17208
Title: | Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу : автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук |
Other Titles: | Formation of future music teachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes |
Authors: | Толстова, Наталя Михайлівна Tolstova, Natalia |
Keywords: | методика формування готовність до фахового самовдосконалення майбутній учитель музики заняття з постановки голосу methodology formation readiness for professional selfimprovement future music teacher voice training classes |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
Citation: | Толстова Н. М. Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук зі спец. 13. 00.02 – теорія та методика музичного навчання; наук. керівник Кьон Наталя Георгіївна; Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. - СУМИ, 2018. - 23 с. |
Abstract: | Дисертація є цілісним дослідженням проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Виявлено стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Розкрито сутність і компонентну структуру феномену готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Обґрунтовано методику формування готовності майбутніх учителів музики до фаховогосамовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Визначено критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Експериментально перевірено ефективність методики формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. The thesis is a comprehensive study of the problem of formation of future musicteachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes. The state of development of the problem of forming future music teachers’ readiness for professional self-improvement is revealed. The essence and component structure of the phenomenon of future music teachers’ readiness for professional self-improvement in two interrelated units: subjective-personal readiness (components: axiological-need, characterological and communicative) and content-activity readiness (components: cognitive-competence, analytical-regulatory, competence-corrective) are revealed. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17208 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolstova Natalia.pdf | 434.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.