Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17208
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Толстова, Наталя Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Tolstova, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T11:38:03Z | - |
dc.date.available | 2023-05-10T11:38:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Толстова Н. М. Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук зі спец. 13. 00.02 – теорія та методика музичного навчання; наук. керівник Кьон Наталя Георгіївна; Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. - СУМИ, 2018. - 23 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17208 | - |
dc.description.abstract | Дисертація є цілісним дослідженням проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Виявлено стан розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Розкрито сутність і компонентну структуру феномену готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення. Обґрунтовано методику формування готовності майбутніх учителів музики до фаховогосамовдосконалення на заняттях з постановки голосу. Визначено критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Експериментально перевірено ефективність методики формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу. The thesis is a comprehensive study of the problem of formation of future musicteachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes. The state of development of the problem of forming future music teachers’ readiness for professional self-improvement is revealed. The essence and component structure of the phenomenon of future music teachers’ readiness for professional self-improvement in two interrelated units: subjective-personal readiness (components: axiological-need, characterological and communicative) and content-activity readiness (components: cognitive-competence, analytical-regulatory, competence-corrective) are revealed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | готовність до фахового самовдосконалення | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | заняття з постановки голосу | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | readiness for professional selfimprovement | uk |
dc.subject | future music teacher | uk |
dc.subject | voice training classes | uk |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення на заняттях з постановки голосу : автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата пед. наук | uk |
dc.title.alternative | Formation of future music teachers’ readiness for professional self-improvement at voice training classes | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolstova Natalia.pdf | 434.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.