Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17109
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіянець, Тамара Петрівна | - |
dc.contributor.author | Korostiyanets, Tamara Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T13:52:44Z | - |
dc.date.available | 2023-04-25T13:52:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коростіянець Т. П. Оцінка сформованості методичної компетентності майбутніх учителів математики / Т. П. Коростіянець // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Вип. №46, Т. 2. - 2021. - С.127-131. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17109 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність поняття "методична компетентність". Розроблено систему методичного забезпечення самостійної роботи студентів, яка орієнтована на реалізацію всіх компонентів структури діяльності. У рамках статті зупиняємося на розгляді оцінно-рефлексивного компонента. Оціночно-рефлексивний компонент системи методичного забезпечення самостійної роботи студентів передбачає наявність конкретного результату діяльності щодо формування методичної компетентності студентів. Указані показники сформованості методичної компетентності студентів. The article examines the essence of the concept of "methodical competence". A system of methodological support for students' independent work has been developed, which is focused on the implementation of all components of the activity structure. Within the framework of the article, we stop at the consideration of the evaluative and reflective component. The evaluation-reflective component of the system of methodical support of students' independent work provides for the presence of a specific result of activities related to the formation of students' methodical competence. The indicators of the formation of students' methodical competence are specified. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка | uk |
dc.subject | методична компетентність | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.subject | методичне забезпечення | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | рівні сформованості методичної компетентності | uk |
dc.subject | methodical competence | uk |
dc.subject | independent work | uk |
dc.subject | methodical support | uk |
dc.subject | diagnosis | uk |
dc.subject | levels of formation of methodical competence | uk |
dc.title | Оцінка сформованості методичної компетентності майбутніх учителів математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf | 432.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.