Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17088
Назва: | Gamification as a trend in organizing professional education of sociologists in the context of distance learning: analysis of practices |
Автори: | Kiv, Arnold Ків, Арнольд Kalashnikova, Liudmyla Hrabovets, Iryna Chernous, Liudmyla Chorna, Viktoriia |
Ключові слова: | gamification sociology distance education professional education |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Educational Technology Quarterly |
Бібліографічний опис: | Kalashnikova L., Hrabovets I., Chernous L., Chorna V. and Kiv A., 2022. Gamification as a trend in organizing professional education of sociologists in the context of distance learning: analysis of practices. Educational Technology Quarterly. 2022. pp.115–128. |
Короткий огляд (реферат): | The article identifies the essence of the phenomenon of gamification as a modern trend in distance education, as well as outlines its innovative potential based on the analysis of cases of introduction of gamification elements in the training of sociology students at Kryvyi Rih State Pedagogical University and Petro Mohyla Black Sea National University. Case studies were performed using an analytical model of gamification, which includes four interrelated elements: actors, content, effects, context. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17088 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра інноваційних технологій та методики навчання природничих дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gamification_as_a_trend_in_organizing_professional.pdf | 182.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.