Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17035
Назва: | Організація самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи дослідження та викладання художньої культури» як форма вдосконалення професійної підготовки магістрантів |
Автори: | Степанова, Людмила Василівна Stepanova, Lyudmila Vasylivna |
Ключові слова: | самостійна робота магістрантів викладання художньої культури інтерпретація смислів твору мистецтв |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Степанова Л. В. Організація самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи дослідження та викладання художньої культури» як форма вдосконалення професійної підготовки магістрантів / Л. В. Степанова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 325-326. |
Короткий огляд (реферат): | Самостійна робота магістрантів – це обов’язковий компонент процесу навчання у вищий школі. Якщо лекція закладає основи наукових знань в узагальненій формі, практичні заняття мають за мету розширити, уточнити ці знання, виробити професійні навички, то самостійна робота студентів призначена для поглибленого вивчення дисципліни і націлена на формування навичок художньої самоосвіти. Самостійна діяльність магістрантів включає у себе розвиток навичок самостійного науково- творчого та художньо-творчого опрацьовування матеріалу (підготовка презентацій, анотацій, докладів, рефератів, есе; створення творів-імпровізацій на задану тему, розробка науково-дослідних проектів, тощо); поглиблення знань та навичок в галузі мистецтва, удосконалення навичок підбору, опрацьовування і викладання фактологічного та ілюстративного матеріалу відповідних темі, меті заняття, віковим та психологічним особливостям аудиторії, сприйняття та аналізу творів мистецтва, педагогічної інтерпретації їх смислів; формування техніки та культури педагогічної промови (виконання вправ з розвитку голосу, дикції, дихання, української та російської орфоепії). У процесі підготовки до семінару магістранти самостійно опрацьовують додаткову літературу (навчальну, методичну, наукову), вчаться критично оцінювати різні джерела знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17035 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stepanova.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.