Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17006
Назва: | Критерії готовності майбутніх викладачів музичних шкіл до застосування засобів артпедагогіки у професійній діяльності |
Автори: | Алексінцева, Т. В. |
Ключові слова: | майбутній викладач музичних шкіл артпедагогіка професійна діяльність підготовка майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Алексінцева Т. В. Критерії готовності майбутніх викладачів музичних шкіл до застосування засобів артпедагогіки у професійній діяльності / Т. В. Алексінцева // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 293-294. |
Короткий огляд (реферат): | Метою даного дослідження є формулювання критеріїв готовності майбутніх викладачів музичних шкіл до застосування засобів артпедагогіки у професійній діяльності. Визначено критерії готовності : визначено критерії готовності: професійно-мотиваційні: знання фахових дисциплін, загальної та вікової психології, загальної педагогіки; знання сутності, особливостей та вимог арт-терапії та артпедагогіки; наявність інтересу до методів артпедагогіки; сформованість настанови щодо вдосконалення музично-педагогічного процесу; сформованість власної інноваційної позиції як педагога та музиканта; експресивно-творчі: здатність до творчої активності, інтерпретації музичних творів, емоційно-чуттєвого сприйняття мистецтва, емпатійного ставлення до учнів; навички музично-педагогічної імпровізації; вміння застосовувати терапевтичний вплив мистецтва на особистість учня, володіння різними способами художньої експресії; особистісні: володіння саморегуляцією та рефлексією; сформована позитивна «Я»- концепція»; прагнення та здатність до самовдосконалення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17006 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Aleksintseva.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.