Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16979| Title: | Особливості розробки та проведення дидактичних ігор з математики | 
| Authors: | Терменжи, Д. Є. Перевєрзєва, Ю. В.  | 
| Keywords: | дидактична гра ігрове проектування емоційне переживання зацікавленість студентів  | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Терменжи Д. Є. Особливості розробки та проведення дидактичних ігор з математики / Д. Є. Теменжи, Ю. В. Перевєрзєва // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 259-261. | 
| Abstract: | Ігрове проектування – це різновид методу проектів, який не є принципово новим у світовій практиці. Включення дидактичних ігор у навчальний процес помітно підвищує зацікавленість студентів як до окремих тем, так і до всієї дисципліни в цілому, створює ситуації, що наповнені емоційними переживання, мотивує діяльність студентів. Під час гри відбувається не тільки формування і розвиток системи компетентностей студента, а й його особистісне зростання. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16979 | 
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Termenzhi.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.