Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16962
Назва: | Сучасні проблеми теоретико-методологічних основ у фізичному виховання |
Інші назви: | Modern problems of theoretical and methodological foundations in physical education |
Автори: | Ігнатенко, Сузанна Олександрівна Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna |
Ключові слова: | теорія методика фізичне виховання основи здобувачі вищої освіти theory methodology physical edu cation students of higher education basics |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Ігнатенко С. О. Сучасні проблеми теоретико-методологічних основ у фізичному виховання / С. О. Ігнатенко // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55. Т. 2. - С. 94-96. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні умови, в яких відбувається швидкий розвиток всіх галузей науки, зокрема фізичного виховання (ФВ), вимагає від науково-педагогічних працівників перманентного вдосконалення вже наявних знать теорії і методики фізичного виховання, умінь творчо підходити до вирішення проблемних ситуацій, швидкого засвоєння нової інформації, критичного мислення та коректної оцінки важливість та роль суміжних дисциплін у процесі реалізування завдань ФВ. Саме дисципліна Теорія і методика фізичного виховання (ТМ ФВ) сприяє формуванню систем базових знань, які у подальшому визначають професійні вміння в сфері фізичного виховання. Реалізація вищезгаданого відбувається через правильне розуміння та поступове виконання основних завдань ТМ ФВ, а саме: узагальнення компонентів для практичного застосування, усвідомлення сутності понять фізичного виховання, розуміння закономірностей щодо розвитку та функціонування, постановка цілей, формування принципів, завдань, та прогнозування оптимальних способів для управління конкретними процесами. Modern conditions, in which there is a rapid development of all branches of science, in particular physical education (PE), require scientific and pedagogical workers to permanently improve their already existing knowledge of theo ries and methods of physical education, the ability to creatively approach the solution of problem situations, the rapid assimilation of new information, critical thinking and correct assessment of the importance and role of related disciplines in the process of implementing the tasks of FP. It is the discipline Theory and methods of physical education (TM ФВ) that contributes to the formation of systems of basic knowledge, which further determine professional skills in the field of physical education.The implementation of the above occurs due to the correct understanding and gradual imple mentation of the main tasks of TM FV, namely:generalization of components for practical application,awareness of the essence of the concepts of physical education, understanding the patterns of development and functioning, setting goals, forming principles, tasks, and forecasting timal methods for managing specific processes. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16962 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ihnatenko Suzanna Oleksandrivna.pdf | 144.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.