Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16925
Назва: | Holistic strategies of cognition as a problem of the philosophy of education |
Інші назви: | Холістичні стратегії пізнання як проблема філософії освіти |
Автори: | Поплавська, Тетяна Миколаївна Poplavska, Tetiana Mykolaivna Федорова, Інна Валеріївна |
Ключові слова: | теорія пізнання філософія освіти парадигма пізнавальні стратегії холізм epistemology paradigm holism cognitive strategies philosophy of education |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | SWorld&ProConference, general edition and design |
Бібліографічний опис: | Poplavska T., Fedorova I. Holistic strategies of cognition as a problem of the philosophy of education. International scientific conference Global science and education in the modern realities ‘2022. - Р. 93-97. |
Короткий огляд (реферат): | У доповіді аналізується криза класичної теорії пізнання, обґрунтовується необхідність зміни світоглядної парадигми та створення цілісної картини світу. Досягнення цієї мети бачиться авторами у розвитку та популяризації холістичних стратег пізнання. The report analyzes the crisis of the classical epistemology , substantiates the need to change the worldview paradigm and create a more holistic picture of the world. The achievement of this goal is seen by the authors in the development and popularization of holistic cognitive strategies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16925 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poplavska T., Fedorova I..pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.