Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16891
Title: | Щодо моделі розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи |
Authors: | Шпаляренко, Юлія Анатоліївна Shpaliarenko, Yuliia |
Keywords: | естетичні оцінні судження модель розвитку майбутніх учителів початкової школи |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Шпаляренко Ю. А. Щодо моделі розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи / Ю. А. Шпаляренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 217-218. |
Abstract: | Метою формувального етапу експерименту була перевірка ефективності реалізації педагогічних умов у ході поетапного розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтувалася на впровадженні в освітній процес факультету початкового навчання розробленої моделі. Цілеспрямована робота з розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи здійснювалась із студентами експериментальної групи впродовж трьох років (2-4 курси) в ході викладання спецкурсу «Основи розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи», а також під час викладання мистецьких дисциплін «Образотворче мистецтво з методикою викладання», «Музичне мистецтво з методикою навчання», «Основи сценічного та екранного мистецтва з методикою навчання», «Основи хореографії з методикою навчання», «Основи культури і техніки мовлення», «Дитяча література», а також у позааудиторній діяльності студентів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16891 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shpalyarenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.