Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16676
Назва: | Обгрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки |
Автори: | Тушева, Вікторія Володимирівна |
Ключові слова: | науково-дослідницька культура професійна підготовка культура майбутніх учителів методологічна освітня стратегія |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Тушева В. В. Обгрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / В. В. Тушева // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 116-118. |
Короткий огляд (реферат): | майбутніх учителів (НДК МВ) як особистісного феномена, що забезпечує цілісне і ґрунтовне дослідження освітніх явищ, завдяки оволодінню системним, аналітичним, діалектичним, міждисциплінарним мисленням і науковим світоглядом, різними модусами мисленнєвої діяльності, «метазнаннями» і «метавміннями», які уможливлюють швидке адаптування в інформаційних потоках, вміннями реагувати на вимоги педагогічної науки, набуває пріоритетного значення, а означена педагогічна система потребує наукового обґрунтування. Концептуально-теоретичне обґрунтування досліджуваної системи виявляється можливим за умов диференційованої методологічної освітньої стратегії (поліпарадигмального підходу). Допустимість існування низки методологічних систем, у межах яких вибудовуються цілісні моделі формування особистості дослідника й освітнього процесу, що виражені у формі педагогічних теорій, технологій, освітньо-педагогічних систем, дає можливість прогнозувати і реалізовувати дії з позицій інтегрованого поєднання різних науково-методологічних підходів, гармонізації їх цільових настанов. Уважаємо доцільним застосування компетентнісного, інноваційного і контекстного підходів, які забезпечують оптимізацію та ефективність освітніх і когнітивних процесів, їх взаємодію та системну єдність, і можуть стати ефективною методологією побудови практико – орієнтованого навчання в складноорганізованій системі професійної підготовки з урахуванням інтеграційних шляхів розвитку освіти, науки і культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16676 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tusheva.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.