Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16649Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Чайченко, В. Ф. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-02-20T18:44:38Z | - | 
| dc.date.available | 2023-02-20T18:44:38Z | - | 
| dc.date.issued | 2022 | - | 
| dc.identifier.citation | Чайченко В. Ф. Реалізація наступності дошкільної та початкової математичної освіти дітей у процесі підготовки майбутніх вчителів / В. Ф. Чайченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 99-101. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16649 | - | 
| dc.description.abstract | Мета тез – розкриття особливостей підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до реалізації завдань наступності між двома суміжними рівнями – дошкільною й початковою освітою. Підготовку майбутнього фахівця до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти розглядаємо як невід’ємну частину системи професійної підготовки, метою якої є набуття студентами сукупності спеціальних знань, умінь і навичок, особистісних якостей, власного досвіду роботи, необхідних для забезпечення наступності. Опанування змістового компонента модулів багатьох навчальних дисциплін сприяє засвоєнню знань щодо забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти. Крім того, у вищій педагогічній освіті добре зарекомендували себе інтегровані курси, упровадження яких довело ефективність підготовки майбутніх фахівців до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk | 
| dc.subject | Наступність дошкільної та початкової освіти | uk | 
| dc.subject | підготовка майбутніх вчителв | uk | 
| dc.subject | формування професійних компетентностей | uk | 
| dc.subject | вища педагогічна освіта | uk | 
| dc.title | Реалізація наступності дошкільної та початкової математичної освіти дітей у процесі підготовки майбутніх вчителів | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Chaichenko.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.