Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16649
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чайченко, В. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T18:44:38Z | - |
dc.date.available | 2023-02-20T18:44:38Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Чайченко В. Ф. Реалізація наступності дошкільної та початкової математичної освіти дітей у процесі підготовки майбутніх вчителів / В. Ф. Чайченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 99-101. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16649 | - |
dc.description.abstract | Мета тез – розкриття особливостей підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до реалізації завдань наступності між двома суміжними рівнями – дошкільною й початковою освітою. Підготовку майбутнього фахівця до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти розглядаємо як невід’ємну частину системи професійної підготовки, метою якої є набуття студентами сукупності спеціальних знань, умінь і навичок, особистісних якостей, власного досвіду роботи, необхідних для забезпечення наступності. Опанування змістового компонента модулів багатьох навчальних дисциплін сприяє засвоєнню знань щодо забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти. Крім того, у вищій педагогічній освіті добре зарекомендували себе інтегровані курси, упровадження яких довело ефективність підготовки майбутніх фахівців до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | Наступність дошкільної та початкової освіти | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителв | uk |
dc.subject | формування професійних компетентностей | uk |
dc.subject | вища педагогічна освіта | uk |
dc.title | Реалізація наступності дошкільної та початкової математичної освіти дітей у процесі підготовки майбутніх вчителів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chaichenko.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.