Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Л. Ф.-
dc.date.accessioned2023-02-20T18:04:33Z-
dc.date.available2023-02-20T18:04:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМихайленко Л. Ф. Реалізація принципу наступності при впровадженні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики / Л. Ф. Михайленко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 89-90.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16645-
dc.description.abstractДля забезпечення наступності у видах та методах оцінювання навчальних досягнень учнів з математики між початковою й базовою середньою освітою важливим є впровадження формувального оцінювання в практику роботи вчителів математики закладів загальної середньої освіти на рівні базової школи. Оскільки, такий досвід є новим для вчителя математики базової школи, актуальним стає відбір прийомів і засобів для формувального оцінювання; використання різних технологій формувального оцінювання, наприклад, надання зворотного зв’язку, проведення бесіди у класі, організація самооцінювання учнів; розробка інструментів оцінювання для різних форм навчання (онлайн, змішаного навчання); досвід фіксування оцінки; з’ясування ролі вчителя та учнів на уроках формувального оцінювання та багато інших питань, які стосуються оцінювання для навчання та викладання математики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectоцінювання досягнень учнів з математикиuk
dc.subjectпринцип наступностіuk
dc.subjectоцінювання на уроках математикиuk
dc.titleРеалізація принципу наступності при впровадженні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з математикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matyash.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.