Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16645
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайленко, Л. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T18:04:33Z | - |
dc.date.available | 2023-02-20T18:04:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Михайленко Л. Ф. Реалізація принципу наступності при впровадженні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики / Л. Ф. Михайленко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 89-90. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16645 | - |
dc.description.abstract | Для забезпечення наступності у видах та методах оцінювання навчальних досягнень учнів з математики між початковою й базовою середньою освітою важливим є впровадження формувального оцінювання в практику роботи вчителів математики закладів загальної середньої освіти на рівні базової школи. Оскільки, такий досвід є новим для вчителя математики базової школи, актуальним стає відбір прийомів і засобів для формувального оцінювання; використання різних технологій формувального оцінювання, наприклад, надання зворотного зв’язку, проведення бесіди у класі, організація самооцінювання учнів; розробка інструментів оцінювання для різних форм навчання (онлайн, змішаного навчання); досвід фіксування оцінки; з’ясування ролі вчителя та учнів на уроках формувального оцінювання та багато інших питань, які стосуються оцінювання для навчання та викладання математики. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | оцінювання досягнень учнів з математики | uk |
dc.subject | принцип наступності | uk |
dc.subject | оцінювання на уроках математики | uk |
dc.title | Реалізація принципу наступності при впровадженні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Matyash.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.