Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛов'янова, І. В.-
dc.date.accessioned2023-02-17T14:47:17Z-
dc.date.available2023-02-17T14:47:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛов'янова І. В. Підготовка магістрів спеціальності 014 середня освіта математика до реалізації принципу наступності у навчанні тем змістової лінії «Рівняння» / І. В. Лов'янова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 70-72.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16634-
dc.description.abstractМетод рівносильних перетворень є одним з найпоширеніших методів розв’язування рівнянь і нерівностей будь-якого виду. Даний метод базується на понятті рівносильних рівнянь (нерівностей) та тих перетвореннях рівнянь (нерівностей), що призводять до заміни їх на рівносильне рівняння (нерівність). Розглянемо як на прикладі розгляду методики навчання методу рівносильних перетворень рівнянь продемонструвати магістрам спеціальності 014 Середня освіта математика реалізацію принципу наступності у вивчення тем змістової лінії «Рівняння». Одним із способів організації роботи магістрів є створення динамічних мікрогруп і виконання ними самостійних творчих завдань з презентацією результатів на практичних заняттях.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во «Ранок»uk
dc.subjectпідготовка магістрівuk
dc.subjectпринцип наступності у навчанні математикиuk
dc.subjectрівнянняuk
dc.subjectреалізація принципу наступностіuk
dc.titleПідготовка магістрів спеціальності 014 середня освіта математика до реалізації принципу наступності у навчанні тем змістової лінії «Рівняння»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovyanova.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.