Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16630
Назва: | Реалізація наступності у навчанні математики в основній та старшій школі на прикладі реалізації змістовної лінії «Рівняння» |
Автори: | Цись, Я. В. |
Ключові слова: | рівняння математична підготовка учнів у середній школі уроках алгебри та початків аналізу |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вид-во "Ранок" |
Бібліографічний опис: | Цись Я. В. Реалізація наступності у навчанні математики в основній та старшій школі на прикладі реалізації змістовної лінії «Рівняння» / Я. В. Цись // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 59-62. |
Короткий огляд (реферат): | Визначення змісту навчання у математичній освіті є однією з важливих проблем системи неперервної освіти. Мова йде про науково обґрунтований відбір із всього комплексу математичних знань понять, тверджень, прийомів та методів міркувань, систематизація яких на основі психолого-педагогічних, дидактичних і логічних вимог дозволила б реалізувати сучасні цілі неперервної освіти. Однією з умов досягнення оптимальних результатів у забезпеченні наступності змісту є здійснення послідовного зв’язку у змісті навчальних програм з попередньою та наступною ланками освіти. Кожен новий етап навчання має бути пов’язаний з попереднім, бути передумовою для подальшого навчання. Зв’язок та наступність етапів навчання сприяє доступності навчального матеріалу, міцності його засвоєння, пізнавальних здібностей учнів, що, у свою чергу, забезпечує системність у формуванні знань, умінь та навичок у старшокласників. Розглянуто один із варіантів забезпечення наступності в курсі алгебрі на прикладі вивчення змістовної лінії «Рівняння», використовуючи послідовне систематичне повторення матеріалу на різних етапах вивчення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16630 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Continuity in teaching mathematics (1).pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.