Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2023-02-17T13:20:36Z-
dc.date.available2023-02-17T13:20:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСкворцова С. О. Алгебраїчна пропедевтика в курсі математики 6 класу (на матеріалі підручника С. Скворцової та К. Нєдялкової «Математика. 6 клас») / С. О. Скворцова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 51-53.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16627-
dc.description.abstractУ підручнику С. Скворцової та К. Нєдялкової «Математика. 6 клас» дидактично і методично обґрунтовано введення понять («коефіцієнт буквеного виразу», «пряма пропорційна залежність», «обернено пропорційна залежність» та ін.); теоретично обґрунтовано перетворення буквених виразів; доведено властивості рівнянь; застосовано алгебраїчний метод розв’язування текстових задач; розглянуто функціональні залежності між величинами як математичні моделі реальних процесів. При цьому формування математичних понять, напрацювання техніки виконання перетворень виразів, розширення типів рівнянь і сюжетних задач, які розглядаються, відбувається як у процесі теоретичних обґрунтувань, так і за рахунок системи тренувальних вправ, яка побудована за принципом «від простого до складного» і передбачає на кожному наступному етапі навчання приріст математичної компетентності учнів 6 класу. Реалізація наступності в алгебраїчній пропедевтиці між 5-м і 6-м класами яскраво прослідковується при вивченні рівнянь. Так, в 6-му класі пропонуються рівняння тієї самої математичної структури, що й в 5-му класі, але способи їх розв’язування розширюються за рахунок ознайомлення учнів властивостями рівнянь. Крім того, ускладнення математичної структури рівнянь йде за рахунок наявності змінної в правій і лівій частинах рівняння, що унеможливлює застосування способу розв’язування на основі правила знаходження невідомого компоненту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectалгебраїчна пропедевтикаuk
dc.subjectнаступість в алгебраїчній пропедевтиціuk
dc.subjectматематична освітаuk
dc.subjectпідручник з математики С. Скворцової та К. Нєдялковоїuk
dc.titleАлгебраїчна пропедевтика в курсі математики 6 класу (на матеріалі підручника С. Скворцової та К. Нєдялкової «Математика. 6 клас»)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skvortsova Svitlana Oleksiivna.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.