Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16623
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брескіна, Лада Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Брескина, Лада Валентиновна | - |
dc.contributor.author | Breskina, Lada Valentynivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-17T12:18:04Z | - |
dc.date.available | 2023-02-17T12:18:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Брескіна Л. В. Інформаційно-комунікаційні засоби для усвідомлення учнями наступності у навчанні математики в базовій середній освіті при реалізації НУШ / Л. В. Брескіна // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 38-41. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16623 | - |
dc.description.abstract | Враховуючи власний досвід навчання і математики, і інформатики, були виокремлені прийоми для учителів математики, які формують уявлення про послідовність навчання математики та сприяють рефлексії учнів та сприяють розвитку комунікативним навичкам та формують навички навчальної комунікації у учнів в галузі математики. Тут під рефлексією ми розуміємо мисленевий процес усвідомлення людиною своєї діяльності та її наслідків. Тобто, в роботі запропоновані прийоми діяльності учителів математики, які дозволяють стимулювати мисленевий процес усвідомлення учнями їх діяльності на уроках математики, а також прийоми, які дозволяють учням вдосконалити навички спілкування на тему математики. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні засоби | uk |
dc.subject | наступність у навчанні математики | uk |
dc.subject | математична освітня галузь | uk |
dc.subject | міжпредметні зв’язки математики та інформатики | uk |
dc.title | Інформаційно-комунікаційні засоби для усвідомлення учнями наступності у навчанні математики в базовій середній освіті при реалізації НУШ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Breskina Lada Valentynivnа.pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.