Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСірант, Н. П.-
dc.date.accessioned2023-02-16T18:46:44Z-
dc.date.available2023-02-16T18:46:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСірант Н. П. Забезпечення якості освіти як передумова наступності та неперервності на заняття математики у дошкільній та початковій освіті / Н. П. Сірант // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 31-33.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16618-
dc.description.abstractФормування математичних компетентностей являється найважливішою складовою наступності дошкільної та початкової освіти. До математичного розвитку дошкільнят відносять високі зміни пізнавальної роботи дитини, котра відбувається внаслідок формування елементарних математичних уявлень та пов'язаних з ними логічних дій. Математичний розвиток - значущий компонент у формуванні «картини світу» дитини. Використання різноманітних дидактичних ігор допомагає у формуванні у здобувача дошкільної освіти певних математичних уявлень. Заклад початкової освіти покликаний допомагати здобувачам в цілому видавати свої задатки, розвивати ініціативність, самостійність, креативні здібності.Успішність виконання даного доручення залежатиме від сформованості у здобувачів пізнавальних зацікавленостей у закладі дошкільної освіти.Щоб вирішити проблему розвитку пізнавального інтересу дитини потрібно використовувати засоби цікавості, ігри, створення нерутинних ситуацій на заняттях з математики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectматематика у дошкільній та початковій освітіuk
dc.subjectрозвиток математичних компетентностейuk
dc.subjectлогіко-математичні знанняuk
dc.subjectнаступність у навчанніuk
dc.subjectдидактична граuk
dc.subjectматематичні уявленняuk
dc.titleЗабезпечення якості освіти як передумова наступності та неперервності на заняття математики у дошкільній та початковій освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sirant.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.