Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16618
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сірант, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T18:46:44Z | - |
dc.date.available | 2023-02-16T18:46:44Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Сірант Н. П. Забезпечення якості освіти як передумова наступності та неперервності на заняття математики у дошкільній та початковій освіті / Н. П. Сірант // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 31-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16618 | - |
dc.description.abstract | Формування математичних компетентностей являється найважливішою складовою наступності дошкільної та початкової освіти. До математичного розвитку дошкільнят відносять високі зміни пізнавальної роботи дитини, котра відбувається внаслідок формування елементарних математичних уявлень та пов'язаних з ними логічних дій. Математичний розвиток - значущий компонент у формуванні «картини світу» дитини. Використання різноманітних дидактичних ігор допомагає у формуванні у здобувача дошкільної освіти певних математичних уявлень. Заклад початкової освіти покликаний допомагати здобувачам в цілому видавати свої задатки, розвивати ініціативність, самостійність, креативні здібності.Успішність виконання даного доручення залежатиме від сформованості у здобувачів пізнавальних зацікавленостей у закладі дошкільної освіти.Щоб вирішити проблему розвитку пізнавального інтересу дитини потрібно використовувати засоби цікавості, ігри, створення нерутинних ситуацій на заняттях з математики. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.subject | математика у дошкільній та початковій освіті | uk |
dc.subject | розвиток математичних компетентностей | uk |
dc.subject | логіко-математичні знання | uk |
dc.subject | наступність у навчанні | uk |
dc.subject | дидактична гра | uk |
dc.subject | математичні уявлення | uk |
dc.title | Забезпечення якості освіти як передумова наступності та неперервності на заняття математики у дошкільній та початковій освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sirant.pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.