Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16617| Title: | Формування предметної математичної компетентності молодших школярів в умовах позашкільної освіти | 
| Authors: | Романишин, Р. Я. | 
| Keywords: | предметна математична компетентність компетентність молодших школярів формування навичків нейронаука формування обчислювальних навичок початкова освіта мовна діяльністьі в молодшому шкільному віці  | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Вид-во "Ранок" | 
| Citation: | Романишин Р. Я. Формування предметної математичної компетентності молодших школярів в умовах позашкільної освіти / Р. Я. Романишин // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 28-31. | 
| Abstract: | Аналізуючи сутність предметної математичної компетентності слід зазначити, що в українських освітянських документах, зокрема у концепції НУШ, вона визначена як ключова, оскільки є важливою для ефективної життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. Складниками математичної компетентності є уміння та сформовані навички. Увага, короткочасна і робоча пам’ять, необхідні під час виконання ще й низки розумових операцій в умі, у свою чергу, складають основу умінь та навичок – складових математичної компетентності. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16617 | 
| Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Romanishyn.pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.