Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапузова, Н. Д.-
dc.date.accessioned2023-02-16T18:07:17Z-
dc.date.available2023-02-16T18:07:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКарапузова Н. Д. Наступність у формуванні умінь здобувачів освіти працювати з даними / Н. Д. Карапузова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 21-23.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16613-
dc.description.abstractПринцип наступності є одним з основних дидактичних принципів. Він передбачає встановлення тісних зв’язків між різними складниками системи освіти, зокрема, між початковою освітою та адаптаційним циклом базової середньої освіти. На принципі наступності побудовано основні положення Державного стандарту базової середньої освіти, які відображено в його меті і є суголосними до Державного стандарту початкової освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectпринцип наступностіuk
dc.subjectзагальна середня освітаuk
dc.subjectробота з данимиuk
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.titleНаступність у формуванні умінь здобувачів освіти працювати з данимиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N. D. Karapuzova.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.