Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16612
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнезділова, Кіра Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Gnezdilova, Kira | - |
dc.contributor.author | Гнездилова, Кира Николаевна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T14:58:56Z | - |
dc.date.available | 2023-02-16T14:58:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Гнезділова К. М. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті / К. М. Гнезділова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 16-18. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16612 | - |
dc.description.abstract | Практика професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи свідчить про існування певних проблем у розумінні ними важливості забезпечення наступності навчання математики в освітніх ланках «заклад дошкільної освіти – початкова школа». Такий стан проблеми обумовлений, з одного боку недостатньою увагою до результатів математичної підготовки дітей дошкільного віку у ЗДО (відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти), видів діяльності, зокрема математичної, використання форм та методів у процесі підготовки майбутніх учителів, зменшення кредитів на вивчення дисциплін методичного спрямування, з іншого складності у реалізації наступності навчання математики в таких освітніх ланках. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.subject | майбутній вчитель математики | uk |
dc.subject | навчання математики у дошкільній та початковій освіті | uk |
dc.subject | методичне спрямування | uk |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gnezdilova Kira.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.