Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнезділова, Кіра Миколаївна-
dc.contributor.authorGnezdilova, Kira-
dc.contributor.authorГнездилова, Кира Николаевна-
dc.date.accessioned2023-02-16T14:58:56Z-
dc.date.available2023-02-16T14:58:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГнезділова К. М. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті / К. М. Гнезділова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 16-18.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16612-
dc.description.abstractПрактика професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи свідчить про існування певних проблем у розумінні ними важливості забезпечення наступності навчання математики в освітніх ланках «заклад дошкільної освіти – початкова школа». Такий стан проблеми обумовлений, з одного боку недостатньою увагою до результатів математичної підготовки дітей дошкільного віку у ЗДО (відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти), видів діяльності, зокрема математичної, використання форм та методів у процесі підготовки майбутніх учителів, зменшення кредитів на вивчення дисциплін методичного спрямування, з іншого складності у реалізації наступності навчання математики в таких освітніх ланках.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.subjectмайбутній вчитель математикиuk
dc.subjectнавчання математики у дошкільній та початковій освітіuk
dc.subjectметодичне спрямуванняuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gnezdilova Kira.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.