Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1660
Назва: | Формування педагогічної культури батьків дітей раннього віку в умовах дошкільного навчального закладу |
Інші назви: | Developing pedagogical culture of junior preschool-age children’s parents in preschool institution |
Автори: | Деснова, Ірина Сергіївна Desnova, Iryna Sergiyivna |
Ключові слова: | педагогічна культура батьків дітей раннього віку педагогічні умови дошкільний навчальний заклад модель формування педагогічної культури батьків pedagogical culture of junior preschool-age children’s parents pedagogical conditions preschool institution model of developing parents’ pedagogical culture |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Республіканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" |
Бібліографічний опис: | Деснова, І. С. Формування педагогічної культури батьків дітей раннього віку в умовах дошкільного навчального закладу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ірина Сергіївна Деснова; наук. кер. Н. В. Горбунова; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". – Ялта, 2011. – 185 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена дослідженню педагогічної культури сім’ї як осередку первинного виховання дітей раннього віку. Розкрито сутність феномену «педагогічна культура батьків дітей раннього віку», визначено його структуру, що складається з комунікативного, пізнавального і рефлексивного компонентів. Обґрунтовано педагогічні умови її формування в дошкільному навчальному закладі: підготовка вихователів груп раннього віку до формування педагогічної культури батьків; навчання батьків особливостям педагогічно ефективного виховання й розвитку дітей раннього віку; створення системи взаємодії батьків і вихователів щодо виховання й розвитку дітей раннього віку в умовах сім’ї та ДНЗ. Досліджено стан роботи дошкільних навчальних закладів з формування педагогічної культури батьків дітей раннього віку.The research focuses on the problem of family pedagogical culture as the first step of junior preschool-age children education. The contents of the pheno-menon “pedagogical culture of preschool-age children’s parents” has been de-fined. The structure of this phenomenon which comprises three components: communicative, cognitive and reflexive has been revealed. The pedagogical conditions of developing pedagogical culture of preschool-age children’s parents (training of the junior groups educators to the parents’ pedagogical culture development and further direction of their self-education, teaching the peculiarities of pedagogical junior preschool-age children education and development to parents, formation of the teacher-parent cooperation as to the preschool-age children education and development in the family and in the preschool institution) have been theoretically grounded and practically elabo-rated. The state of the preschool institutions’ work on developing pedagogical culture of preschool-age children’s parents has been analysed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1660 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Desnova.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.